Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Rick N.

Op zoek naar een nieuwe Matte Clay

Aanbevolen berichten

Op dit moment gebruik ik de Matte Clay van Lockhart's, op zich bevalt deze erg goed alleen mis toch wat hold naar mate mijn haar langer wordt. Draag het in een kuif(Quiff) met redelijke wat volume.
Heeft iemand een tip voor een Matte Clay, op basis van water of olie, gemaakt van natuurlijke ingrediënten en goede hold? Zelf trekt met de Cavalier Clay van Blumaan wel.

Ervaringen tot nu
- Layrite Cement Clay is te heftig
- Kinsfolk Matte Clay net te weinig hold

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Fire & Brimstone Matte Clay van Lockhart's heeft een betere hold als de Original Clay. Ze hebben hier extra wax en Bentonite aan toegevoegd.
Cavalier Clay van Blumaan is een fijn product, die is echt harder en heeft een betere hold als die van Lockhart's

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@CedricVDF&B is een goede inderdaad, alleen jammer dat die helemaal uit de USA moet komen. (Verzendkosten). 

@reztaIk heb gehoord dat de Monarch redelijk soft is qua Hold, klopt dat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minuten geleden, Rick N. zei:

@CedricVDF&B is een goede inderdaad, alleen jammer dat die helemaal uit de USA moet komen. (Verzendkosten). 

Dat klopt wel een beetje ik gebruik een pre style spray en blumaan tegelijk daar krijg ik wel hold mee opzich.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 10-10-2018 om 19:50, Rick N. zei:

@Rick N. Heb hem onlangs in Nederland besteld :D, zag hem voorbij komen bij The Alpha Men, ben zelf zeer tevreden over de hold ervan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen